W.E och SBD

Sorry att det inte har blivit några inlägg idag, men jag tror jag har fel nummer för att kunna skicka sms-inlägg? För de kommer inte fram...
Men i alla fall, det blev absolut inte som planerat med ridningen. Ridhuset var uppbokat av en Working Equatation-grupp, och mitt enda val var att hoppa in, då de hade en ledig plats. Så det blev WE för mig och Todds.
Toddy var jätteduktig på att rygga slalom, men sidestep(sidepass?) och det där de har på tornerspel(vad det nu heter? O.o) gick inte så jättebra. Men Toddy var duktig i alla fall och han fick extra morötter efter. <3
 
I skolan hade vi SBD, vilket betyder Schema Brytande Dag. Failat, jag vet, men man får överleva. Dagen är till för att man ska kunna komma ikapp om det är något man missat, eller plugga om det är något speciellt man behöver plugga till. Det är jättebra, men jag hade typ bara två saker jag hade missat, och sen satt jag i bildsalen och ritade resten av dagen.
 
Tog med kompisar hem efter skolan idag, så jag lagade aldrig någon mat, och har därför heller inte bloggat tidigare. Annars skulle jag ju gett er ett inlägg för läääänge sedan. ;)
 
Kram
//Ella


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0