Random

Hade NO-prov idag, och känner att det gick sääääämst. Våran NO-lärare satt på en stol vid tavlan och irriterade oss med att göra olika ljud hela tiden(Ja, han är skadeglad). Trevligt va? Men iaf, glömde totalt bort vad tarmbakterier va(har jag läst det?) och hur man skulle återställa balansen i magen(fortfarande, har jag läst det?). Intressant va? Ne...
 
På fredag är det halloweendag i skolan, men jag får inte vara för utklädd då jag ska vara stand in i en teater. Kommer antagligen bara ha något häftigt smik runt ögonen, typ sotade. Får kika omkring lite på deviantART och andra ställen...
 
Skulle ha lagat mat idag, men mina föräldrar sa att det skulle ta för lång tid eller något(lyssnade inte så noggrant) och därför blev det inte så. Jag som var sugen på pizza... *suck*
 
Kram
//Ella


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0