Vardagsproblem?

Idag fick jag reda på att jag skulle vara med i teatern i alla fall, så det blir inte någon utklädnad, utan bara smink på fredag. Så jag har läst igenom den några gånger och kan den hyfsat utantill. Dock så är en kille som är med i den perfektionist, och han får ett utbrott varje gång man gör minsta lilla fel... Ganska störande, men man överlever.

Fick även reda på vad jag fick för resultat på biologi-provet och vart man ligger totalt i biologin nu idag. Fick D/C på provet och ligger på C totalt. Kan dock höja det till ett B om jag lämnar in en tillräckligt bra labbrapport om Hellers prov.

Fick också reda på att jag ligger på ett C totalt även i teknik, vilket jag MÅSTE höja innan sommaren. Jag och min kompis jobbar tillsammans på en skrivuppgift just nu och vi kämpar för att den ska vara åtminstånde B-matrial. Har ni något vardagsproblem som ni måste ta itu med? Kommentera isf, för jag behöver idéer!

Kram
//Ella



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0