Då och då

Ja asså, det blir ju bara inlägg lite då och då, när jag har blogglust. Det är lite synd egentligen, eftersom jag innerst inne faktiskt gillar att blogga... Jag har bara ingen ork eller lust.

Men i alla fall;
Nu till julen önskade jag mig en ny dator (min har crashat..), men jag fick inte det. :/
Istället fick jag presentkort på JC, hörlurar o lite annat. Men jag får väl vara nöjd. Jag fyller ju ändå år hyfsat snart, och vi får väl se vad som händer då. Som det ser ut just nu kommer jag fö en resa till London eller Milano när jag fyller 16, så det är bara att börja spara så man har lite kontanter när man kommer dit ;).

Just nu sitter jag i bilen på väg hem från Vinö, en ö i Misterhults skärgård, där vi har firat jul. När vi kommer hem ska jag hinna rida och shoppa, och sedan den 30:de åker vi iväg igen. Då ska vi till fjällen med kanotklubben. Det ska bo två killar i våran stuga utöver våran familj, varav en av dem känner jag sedan tidigare. Den andra är inte öns med i våran kanotklubb, utan en annan.

Jag kommer förhoppningsvis fira nyår med Katja, som bor ganska nära oss i fjällen, eller med ett snöbollskrig som vanligt. Mot alla vältränade 16-25 åringar. Kommer dö.. Hahaha...

Kram
/Ella



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0