Gott och blandat

Sent inlägg. Har inte riktigt orkat leta upp numret till blogg.se så jag kan sms-blogga. Ja, jag är lat. Inget nytt där haha.
 
Igår red jag Toddy igen, och det blev väl blandat mjukgörande rörelser. Kom inte på något speciellt att göra, men Toddy var otroligt fin och arbetsvillig. Fick till en riktigt bra form och jag blev riktigt nöjd.
Hade även utvecklingssamtal men den gamla tanten jag har som handledare. Det ända hon sa va typ att jag var duktig. Hon sa till och med "Här har du inte fått ett betyg än, men du var jätteduktig här med". Fick lite damp på henne då och då, men lyckades hålla masken haha. :)
 
Idag har jag pluggat och ridigt på Bogesund. Fick Bisse igen och vi hade hoppning, vilket han ÄGER på. Underbara ponny! <3 Önskar att jag kunde köpa honom, men då skulle jag behöva sluta vara medryttare på Toddy. Livet är hårt ibland. :/
 
Iaf så hade vi mycket svängar och en trekombination med ett galoppsprång mellan. Det vi skulle öva på var att landa i rätt galopp och att se till så hästen inte glider ut på sidan. Fast Bisse är den perfekta hopphästen(förutom när han fjantar sig) och vi lyckades med allt. <3 Ska tävla med honom på höstlovet, och förhoppningsvis kommer vi att röja banan. ;)
 
Kram
//Ella


Kommentarer
Erica

Hej! Vilken fin blogg du har! Skulle du vilja kommentera/titta/följa min blogg? :)

2012-10-19 @ 18:25:43
URL: http://fotografenerica.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0